Vacature voor 20 uur per week

Jouw werk bij ons is niet in één functienaam samen te vatten. Evenementenorganisator, Office support medewerker, PMO assistent; je bent een regelaar, een duizendpoot. En een hele belangrijke.

Jij bent de spin in het web van ons bedrijf, bent de lijm tussen onze projectadministratie en facturatie en je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is op ons kantoor. En dat is niet zomaar een kantoor. Een sfeervolle gemoderniseerde boerenschuur met authentieke details en een fantastisch uitzicht waarbij je je midden in de natuur waant. Dat wil iedereen toch?

 

Wat jij voor ons regelt

Om onze projecten georganiseerd te laten verlopen haal je bij je collega’s (23 gedreven adviseurs) en onze klanten alle informatie op die nodig is voor de bijbehorende abonnement- en projectadministratie. Ook monitor je de urenregistraties, de projectbudgetten en verzorg je het debiteurenbeheer. Dit doe je nauwkeurig en met een glimlach naar onze klanten en je collega’s.  Alle benodigde gegevens verwerk je in Exact, je bereidt de facturatie voor en je stemt regelmatig af met onze administrateur Fiola, zodat zij de boekhouding op orde kan houden.

We organiseren kennisevenementen (online en offline) waarbij we graag gebruik maken van jouw organisatietalent. Je bent de regelaar voor alles wat hierbij komt kijken, van het maken en versturen van de uitnodigingen tot aan de support tijdens het evenement. Met jouw organisatietalent loopt alles op rolletjes.

Naast dit alles is het ook fijn als de koffiebonen bijgevuld zijn zodat we onze collega’s en klanten ook van een lekkere kop koffie kunnen voorzien.

Kortom jij zorgt ervoor dat alles geregeld is waardoor je collega’s hun werk goed kunnen doen en onze klanten tevreden zijn. Belangrijk werk dus!

 

Wie jij bent

  • Je bent nauwkeurig en communicatief vaardig.
  • Je ziet zelf werk liggen, maar ook mogelijkheden om dingen slimmer of efficiënter te doen.
  • Een proactieve houding komt daarbij enorm van pas. Uiteraard zijn precisie en foutloos Nederlands een must.
  • Ervaring met Exact of andere boekhoudsoftware is mooi meegenomen, maar geen vereiste.

 

Dit bieden wij

  • € 2500,- tot € 3200,- bruto per maand, gebaseerd op een 40 urige-werkweek
  • je kunt zowel thuis als op locatie werken
  • 30 vakantiedagen
  • laptop en telefoon van de zaak welke je ook in je vrije tijd mag gebruiken. En alles wat jij nog meer nodig hebt om plaats- en tijdonafhankelijk te werken
  • tickets voor onze jaarlijkse buitenland trip

 

Over Labor Redimo

We lossen alle vraagstukken op als het gaat om het organiseren van Externe inhuur, Talent Acquisition en Total Workforce Management. Dit doen we niet bij één organisatie. We werken samen met uiteenlopende organisaties. Soms groot, soms klein, altijd interessant. Denk aan ABN AMRO, Koninklijke Schiphol Group, Rijkswaterstaat, AHOLD Delhaize of de Gemeente Breda.

Elke week hebben we met elkaar overleg over de inhoudelijke afstemming en commerciële kansen/opdrachten. Daarnaast ontmoeten we elkaar tijdens regelmatige expertmeetings waar we kennis delen en ervaringen uitwisselen. 4 keer per jaar delen we kennis en ervaringen met (toekomstige) opdrachtgevers op ons Labor Forum in Loosdrecht.

En als kers op de taart maken we ieder jaar een trip naar een niet alledaagse bestemming waar we samen nieuwe plannen maken. Benieuwd wat na Krakau, Boedapest, Tallinn, Lissabon, Sofia, Bilbao, Boekarest, Zagreb, Riga, Athene, Ljubljana, Sevilla en Marrakech onze volgende bestemming is? Wanneer je reageert, delen we graag de voorpret met je!

 

Meer informatie of reageren?

Direct reageren? Graag. Bel of mail naar Petra de Jong: 06 213 73 347 of petra.dejong@laborredimo.com

We zijn benieuwd naar wie je bent en wat jouw ambities zijn en we maken dan ook graag persoonlijk kennis met je.

We zien je reactie graag voor 15 augustus.

Bel gerust voor meer informatie met Petra de Jong
Bel gerust voor meer informatie met Petra de Jong06-213 73 347